Marjott

Varför är jag ständigt hungrig?

Kategori: 2008

Why God WHYYYYYYYYYYYYYYYYYY??? Jag kan tala om att det är inte sådär jätteroligt att vara hungrig nästan hela tiden. Denna inte så roliga period började i förrgår och jag verkligen hoppas att dne kan sluta väldigt snart. Jag kan äta mej proppmätt, och mindre än en timme senare är jag åtminstonne lite hungrig igen. Ni kan ju tänka er hur det blir på nätterna. Horribla tid.
Jag får väl äta upp all smet ikväll då jag ska baka sockerkaka tills imorron.

Imorron ´kommer Karin och Morgan hit igen :) och Artur dessutom. Och så imorron har tydligen pappa namnsdag. Igen.

Här om dagen när jag gick ut emed Mirre på min morgonpromenad (osminkad ska tillägas) började några typ 9-åringar (14-åringar) hojta efter en. Då är det fan i mej illa. Illa!  Men jag kan faktiskt inte hjälp att jag se rut att vara typ 8 (kanske 13) utan smink. Kommer ihåg för några år sedan då någon sa att det var som en resa tillbaks till femman att se mej utan smink. men när jag blir gammal, då ni! Då komme rjag se ut som tjugo! HA!

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Shit va jobbigt för dig att vara hungrig på det där sättet.

    Känner likadant med att se ung ut, bara att jag alltid är osminkad =S ...

    2008-08-09 | 21:02:12

Kommentera inlägget här: