Marjott

Fredagskväll

Kategori: 2011

Har vart ledig från jobb och skola. Kunde sova så länge jag ville :) Inte för att jag sov så länge iof, gick upp innan nio. Men det är en tid jag brukar gå upp även då jag är ledig och är van vid.

Köpte på maxi en "Medelhavstallrik", en färdig grej från Riddenheims eller vad det nu heter. Var fylld svamp, chili, oliver mm. Dock gillar jag intge oliver (det värsta jag vet i matväg).

 

Har precis gjort mina egna frukt och nötbollar! Tog en timme! Men oj vad goda de är. Det är bara att blanda lite olika saker och rulla till bollar. Denna gång tog jag chasewnötter och valnötter, dadlar, lite russin och havregryn, kokosflingor och kakao. Lite vatten så det blir kladdigt och så rulla i kokos. MUMS!

Imorron är det FRANTZEN/LINDEBERG som gäller :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: