Marjott

Traslig träning

Kategori: 2011

Idag hade jag inte tur med träningsbokandet kan man säga. Jag hade egentligen bokat ett step 2 pass vid sex, men vid strax innan fyra ringer de från friskis och säger att det blir ett cirkelfyspass istället. Nej tack säger jag så de får avboka. Det är något märkligt med den tjejen som  ska ha det passet, hon är nämligen aldrig där! Av alla gånger jag gått på det passet sen i somras (är visserligen inte överdrivet många men ändå) så har hon varit där en gång tror jag. En gång! varför har hon blivit tilldelad den tiden överhuvudtaget?!

Då tänker jag att jag ska åka till antingen svea eller kungsholmen som också har step (dock step 1). Men det är något fel på den satans bokningsgrejen står det, så jag kan inte ens se schemat eller vem det är som håller i passet! Jag tänker verkligen inte bara chansa på att det är en bra ledare, för vissa vill jag inte alls gå hos. Så jag sitter i kanske en kvart och ringer till olika anläggningar, för ibland svarade de inte pga mycket folk. Men sen kommer jag fram till Svea och pratar med en av mina favvoledare ochf rågar vem som ska ha passet (nu börjar det bli bråttom för om jag inte bokar måste jag åka hur tidigt som helst). och det är hon själv! Jag blir glad för hon har inga steppass längre pga problem i knäna. och jag har tur för det fanns en plats ledig som hon bokar åt mej. Det dumma är att när ag väl kommer dit så är min bokning borta och det är fullt pass... Men hon ledaren känner igen mej och vet att det var jag som ringde innan, så hon säger att hon ska lägga undan en lapp åt mej först då de biljetter släpps som de som inte kommit haft. och som tur är finns det platser kvar!!! Så jag fick gå på ett jättebra steppass iaf :)

 



Igår åt jag på ett sushiställe på hornsgatan med Artur och mamma. Jag tog som alltid en sashimi. Älskar laxen, den är bäst! Och avokadon.
Övningskörde dit och det gick ganska bra :) Ska även övningsköra på riktigt med skola imorron. Ser inte fram emot det.



Idag har jag haft föreläsning om det underbara ämnet New public managemnet från nio till elva. Efter det blev det plugg om balanserat styrkort! Gick bra tycker jag!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Sv: Jag kommer jobba nästa onsdag också, och nästa fredag och söndag. Just nu jobbar jag varannan fredag och söndag, men kommer förhoppningsvis få mer tider snart då några slutar nu och en man går i pension :) Jag behöver verkligen mer jobb än jag har nu för att få ihop det! Men det här är en bra början, och jag söker massa andra jobb vid sidan av nu utifall att sabis inte kan erbjuda mer jobb i framtiden :)



    Gott det ser ut med sushi/sashami! :)

    2011-01-26 | 22:45:22
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: