Marjott

Ikväll är det Frantzén/Lindeberg som gäller!

Kategori: 2011

Ikväll är det äntligen dags för Frantzén/Lindeberg :) Har längtat till det länge! Har varit där en gång förut för över ett år sedan. Så nu är det hög tid att gå dit igen! Vi ska ta en sju-rätters avsmakningsmeny har vi bestämt. Men man får alltid massa små extra saker så detta lär som förra gången ta ett bra tag! Ska fota lite i smyg med min mobilkamera har jag tänkt så jag kan lägga upp lite bilder på den uppfinniungsrika och goda maten!

Hittills idag har jag hunnit med ett skivstångspass. Jag körde även ett i onsdags... Jag är inte van att köra styrka så nära inpå varandra, och jag hade fortfarande träningsvärk i benen! Egentligen tror jag man bara ska köra skivstångspass en gång i veckan, för det sliter ganska mycket på musklerna då det är hyfsat många repetiitioner. Menmen, ville inte gå step, för det är alltid samma ledare varje vecka på vissa tider, så då tröttnar jag bara om jag kör samma vecka in och vecka ut. Jag vill ha variation!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: