Marjott

Tidigt jobb, film och choklad- och nötbollar

Kategori: 2011

Skulle ha jobbat från fem till halv elva idag, men sent igår kväll bytte jag pass så att jag skulle börja redan nio och jobba till fem. Måste säga att jag föredrar att börja tidigare än sent. Väldigt synd bara att det inte är ob innan tolv! Mycket mycket dumt. Många triss lyckades jag sälja iaf! (vi har säljtävlingar)

Hade fått en hyrfilm via internet av 3 (samma som mes storytel) så jag och Artur hyrde "Thank you for smoking". Hihi, bra val! Jag hade inte sett den förut, jag kanske är den enda i världen som inte gjort det? Den är ju hur känds som helst. Och det förstår jag, för den är riktigt bra.



Köpte ju sådanna där frukt/nöt/chokladbollar igår. Men idag gjorde jag mina egna! Kollade på innehållsförteckningen och mosa ihop allt och rullade små bollar. Mina blev nästan godare! Hade nog mer kakao. Jag blandade finhackade hasselnötter, cahsewnötter, sultanrussin, dadlar och kakao och så lite vatten som jag märkte behövdes för att få den fast. Sen är det bara att rulla till små bollar. Inget tillsatt socker! Perfekt som snacks :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: