Marjott

Underbart underbara nyheter!

Kategori: 2011

Jag ska bli moster åt en till unge nu! Karin och Morgan ska få sitt andra barn i august fick jag idag reda på! Jag blev så glad att jag inte kan sluta le. Hihi, undrar om det blir en till pojke eller en liten flicka?

Idag har jag övningskört med körskola. Vi övade återigen enkelriktat. Och under loppet av tio minuter möter vi två stycken som kör mot enkelriktat. Alltså åt fel håll på en enkelriktad gata! Vem är det egentligen som inte kan köra?!

Har köpt två nya spännande produkter: ostsnacks och hasselnötsmjölk. Jättespännande! Ostsnacksen var goda och något man kan ha som snacks till en middag. Hasselnötsmjölken har jag ännu inte smakat, moch det som är bra är att den är helekologisk! Tyvärr är ju sånt där ganska dyrt, båda ksotade runt 40 spänn styck och det är ju inga stora mängder man får direkt...

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Åh grattis Marja! Vad roligt att du ska bli moster! :D <3

    2011-01-27 | 22:56:26
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: