Marjott

Vilken adrenalinfylld dag

Kategori: 2011

Igår natt klcokan tolv var det gruppval till finansiering 2, dvs nästa kurs. Alltid lika läskigt då man ska boka grupp, för platserna kan ibland försvinna lika snabbt som jag hinner säga "slut". Men jag lyckades ännu en gånng boka rätt grupp. Det har bara hänt att jag hamnat i "fel" grupp två gånger, men det gick bra ändå för jag hamnade ändå med personer jag ville vara med som tur var!

Tyvärr kunde jag inte somna efter... Låg halv vaken till efter 2, och sov jätteoroligt med många uppvaknanden under hela natten. Det var väl någon slags utjämning eftersom jag somnade på säkert fem minuter natten innan!

Hade seminarie 3 idag då det skulle vara redovisnign för några grupper inom gruppen. Jag kände på mej att jag inte skulle behöva redovisa och jag hade tur! Jag slapp! Men det var nätt och jämnt, det var nära Mickis efternamn de tog... Jag var så sjukt nervös så jag vet inte vart jag skulle ta vägen. Illa... Men det är faktiskt jobbigt att inte veta om man ska upp eller inte, en helt annan sak att veta att man faktiskt SKA upp.

Sen under seminriet fick jag veta att betygen för juridiken hade kommit upp. Så då var jag nervös för det också! liksom dubbelnervös! Fick C, så jag är jättestolt över mej själv! Det var en svår tenta, men ganska restrektiva betygsutdelanden. Under 1 % fick A.

Kom nyss hem från Kick offen från Maxi. Skönt att få betalt för att typ prata och göra dagisövningar. Gratis mat också, fast det ver intye min typ av mat direkt...
Det dumma var att jag ramlade på vägen dit (hoppas ingen såg mej). Visste inte hur jag skulle ta mej över vägen så gick nerför en kulle. En lerig kulle ska tilläggas. Halkade och blev helt brun. Vackert. Bara att gå in på toa och blöta papper i vatten och gnugga för kung och fosterland. Blöt rumpa! Och nu är mina vantar förstörda.

Det var min dag på tio min. Har stress skrivit för jag vill se den hemliga miljonären!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Svar: Tack du är en ängel. <3



    Jobbigt att ramla! Man vill inte att folk ska ha sett det, men om man vänder sig om och kollar om någon såg och nån faktiskt såg, då är det ännu värre än om man bara ramlar och går rakt fram! :D

    2011-02-01 | 22:41:40
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: