Marjott

Min älsklingsälsklingsglass

Kategori: 2011

Idag har jag äntligen fått fika min yoghurtglass. Mums gånger 500! Det var så länge sen sist så det behövdes verkligen. Spela roll att det är vinter, det är ju så gott :)Tog självklart den största bägaren med tre smaker: cappucino, jordgubb och nougatsmak med chokladströssel. Mums igen.



Artur med min glass

Efter glassen stack jag iväg och tränade lite step. Bra grund inför träningen! Fast stepen var inte så bra tyvärr... lite för ojobbig.

Idag har jag även övningskört med pappa. Vi åkte in till stan en sväng, vilket är ganska bra träning tycker jag. Det är ju inte första gången jag åker in dit, men det är riktigt bra övning! Jag säger seriöst att jag borde köra upp i en liten håla med typ en korsning... Då kan man väl inte så mycket annat än att klara det?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: