Marjott

20 Onsdag

Kategori: meee

En dag kvar! Bara en dag kvar! Jullov love youuuuu.... Tänk att få sova tills hur långt man vill, göra vad man vill, inte plugga, inte ha tråkigt!! Jaaaa! Det får jag uppleva snart! Hoppas iaf inte jag får tråkigt!

I skolan fick jag värsta känslan av att det var Måndag. Det var en otroligt läskig känsla. Usch, gillar då Inte måndagar, så fick smått panik. Sen fick jag också känslan av att jag drömde! Fast bara i någon kort sekund (iof är alla sekunder lika långa, förutom sl-sekunder).

Datakunskapen var kort så sluta typ kvart över 3! Så skönt ^^ Men ändå lyckades jag inte komma hem förrän strax före 5. Lollo och jag tog en liten fika i kafeterien och bara var allämt tröga, sen mötte vi Hanna K och åkte till slussen. Sen hände det att jag hamna i forum och handla en liten del av en julklapp, plus en liten julklapp till mej själv.. typ. Sen såg jag finurligt nog Hanna S i rulltrappan så det blev lite klädkollande med henne i några minuter innan hennes buss kom.

Imorron så är det julshow i skolan. Ska bli lite spännande, men ni med epilepsi ska vara föriktiga! De har en P någonting som jag inte kommer vad det heter. En ljussak iaf. Blir kul att se showen, och så har vi avsluningen innan också..
Var lite kul idag för det kom en ny tjej till klassen och skulle se om hon ville byta hit.  Lektionen senare var det menorsråd och så skulle vi prata igenom varför måntga ycker att våran klass är dålig, utan gemenskap. Hahhaa, lyckat liksom!! Jättemångar slutar och många som börjar, byter bort. Äh, Vi Ska fixa en bra samanhållning! : )

Appropå ingenting så har nu Jenny också skaffat blogg! YEY! =D

144062-4
Var bara tvungen att lägga in den här bilden för att visa hur otroligt modiga vi vikinggungevågare är!

Åh, så har pappa köpt melonglass. Och jag gillar melongalss. Håller fullständigt med Elvis i den här serien:
144062-5

Hoppas det går att läsa. Annars står det:
-Chips är gott. -Chips är onyttigt.
-Godis är gott. -Godis är onyttigt.
-Pizza är gott. -Pizza är onyttigt.
-Men... Inlagda championer är äckligt! Och inlagda championer är nyttigt! Förklara DET för mej!
-Du skulle inte ha öppnat med "Gud är rättvis och älskar dej".

Dagens citat: -Lasermannen, även kallad John W. A. Ausonius... eller tvärtom...

Kommentarer

  • Malin säger:

    och appropå ingenting så har jag ocskå skaffat blogg :) hahahaha ;)

    2006-12-20 | 20:16:27
    Bloggadress: http://crayon.blogg.se
  • Fanny säger:

    Bara älskar bilden!

    2006-12-20 | 20:53:43
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se
  • Malin säger:

    hahahah ringarns replika var ju bäst! :D

    2006-12-20 | 21:33:12
    Bloggadress: http://crayon.blogg.se

Kommentera inlägget här: