Marjott

Det var fan den bästa bilden någonsin!!

Kategori: meee

Lördag är en bra dag. Det har de typ alltid varit.

Jag och Fanny började dagen med att jympa lite på F&S klockan halv 1. Och när jag är där och hoppar omkring och känner mej lite fånig kan jag inte låta bli att skratta, så ibland kan jag springa/gå/hoppa omkring ett helt pass och bara storle. Men det är faktiskt jättebra träning, mycket bättre än att gyma. Iaf enligt mejsjälv.

Sen nångång, sisådär halv 4 så kom Fanny vandrande hem till mej. Hon vandrade då förstås inte hemifrån henne, det skulle nog tagit några timmar, utan från busshållplatsen. Vi hade tänkt utnyttja gårdagens shoppinginsatser , och pyssla. Och jag hade tänkt att vi skulle baka lussebullar, men det hade på något sätt undgått Fanny, men det gjorde vi iaf. och det var kul! Lite julstämmning behövs såhär i juletider!
Jag köpte julkortsgrejs igår på panduro, och såsom det ser ut just nu kommer varje kort att kostat mej hundra kronor! Jag får nog ta och göra lite fler om det ska löna sej lite mer.
Och så tog jag lite foton på Fanny lite här och då.
Klockan blir 19.32 och jag trycker på fotoknappen. Jag slänger en blick på resultatet och DÖR av skrattattacker i 5 minuter. Jag började få andningssvårigheter och jätteont i både mage och rygg. Men det var det värt, det var det LÄTT värt!!!!! Fanny vill också se, och när hon gör det börar hon skratta jättemycket hon med. Jag måste bara titta på det engång till, och jag blir tvungen att lägga mej på golvet! Hahaha, gud vilket bra foto!

Men nu sitter jag här helt ensam och övergiven av alla. det känns inte riktigt bra... Äh, får väl fortsätta pyssla. Bara 22 dagar kvar till julafton.
Keep up the good work!

144062-1



Dagens Tema: Snygghet

Citat: Han är inte snygg! Han är sådär för snygg. Översnygg så att han blir ful.

Dagens fråga: Kan man vara så snygg att man blir ful??

Lista: Vem som är den snyggaste
         1. Pojkvännen ; ) (plusspoäng till mej)
         2.En kändis
         3.En jag sett i skolan
         4.En min kompis spanat in

Kommentarer

  • Fanny säger:

    HAHAHAHAHAAAA XD

    Vem är nr 4? ;)

    2006-12-02 | 20:52:32
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se
  • Johanna säger:

    haha du verkar ha haft en rolig dag du ;) :P tema snygghet var ett väldigt bra tema tycker jag! ja jag hade en mucho bra födelsedag! :)

    2006-12-02 | 22:22:25
    Bloggadress: http://hannapannavattenkanna.blogg.se
  • Johanna säger:

    haha ni är knasiga.. men varför är du inte på msn? :P

    2006-12-02 | 22:55:21
    Bloggadress: http://hannapannavattenkanna.blogg.se
  • Johanna säger:

    jag måste lära mig hur man pysslar så jag inte är så beroende av datorn.. vill du lära mig hur man pysslar? haha

    2006-12-03 | 14:38:20
    Bloggadress: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: