Marjott

Juldagen

Kategori: meee

Aj. Har lite ont i armen... Har nämligen spelat gitarr! Inte för att jag kan, men det är just därför jag spelar. För att öva upp mej och kunna spela!! Går faktiskt ganska bra. Hm... måste se efter vad jag har lärt mej...

Vad jag har lärt mej under en dag:
Ackorden: D, A7, G/d +G, D7, C/e+C, G7/d+G7, F, Em, Am, E7, A, Dm, Am7, Em7, E och den svåraste B7.
Nu kan jag inte alla totalt utantill, men nästan. Och så kan jag spela noterna från G 1 till F 2.

Mitt nyårslöfe får bli att kunna spela gitarr. Jag ska! Och när jag väl har bestämt mej så är jag gaaanska så svår att stoppa ^^

Julafton igår! Alltid en härlig dag. Fast den kunde ha varit bättre. Tex om det hade funnits SNÖ! 
Och oj, vad jag knapra godis... Hehhee, julafton ju : )
Fick lite olika i present. Typ: Dvd-filmer, choklad <3, böcker ( bla en engelskbok som heter: The 6 Most Importants DECISIONS You'll ever make, och är A Guide For Teens. Undrar om jag någonsin kommer att läsa ut den...), pengar, smycken mm. Tack till alla ^^
Shoppaaa

Vad jag bara älskar att ha lov. Gå upp när man vill, fast jag gillar inte att gå upp allt för sent. Och göra vad man vill. Eller att bara Inte plugga. Underbart. Längtar inte allt för mycket till den 8.. :S
Måste ta itu med dansen. Fannyyy... Vi får sätta oss ner och tänka igenom det där :)


Dagens roliga (fiskmås)citat:
-Är du kittlig?
-Nej, hummer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: