Marjott

JULKLAPPAR!

Kategori: meee

(det här inlägget skrev jag i går, men bloggen vägrade att publicera den) 

Herre, herre guuuuuuuuud. Julklappar. JuLkLaPparaararararraar??????!!! julklappar. Vad. Vad? Exakt vad ska jag ge????? Har gått omkring nu skiiiiiiitalänge och undrat vad jag ska ge. i typ veckor. Till vissa som bästisen, mamma och pappa är det enkelt. Men till andra... Tja, låt oss säga så här: Det är assvårt!! Killar, ni ska bara veta hur svårt vi tjejer har! Till tjejer är det så mycket enklare att hitta saker till. Det kan väl alla erkänna.
Jag är den där personen som vill hitta den perfekta presenten. Få INGA förhoppningar nu!!!! För det är ganska svårt ska jag säga. Alltså det är svårt att hitta den perfekta presenten, inte att få förhoppningar.  Aja, idag trodde jag att jag visste vad jag skulle ge till en viss person. Men de förhoppningarna grusades. Den saken fanns inte kvar!
I typ två timmar gick jag omkring i panik. För det är inte så jäkla länga kvar till jul!! Så jag fick komma på något skumt alternativ. alltså jag är ju inte bra på presenter. Typ. Men jag gör mitt absolut bästa! Det kan jag ärligt säga, att det gör jag verkligen.

(Ursäkta överkonsumtionen av den kursiva stilen)

Julshoppade i lördags iaf. I solna Centrum. En del undrar varför jag och fanny åkte dit. De affärerna finns ju tydligen mycket närmare. Men det är en gammaljultradition vi har. Med start från förra året.
Senare på kvällen hade vi Desperate Housewifes maraton på fyra avsnitt. Var jättebra ju!!! = D

På söndagen var jag och tittade på förra skolans julkonsert. Saknar faktiskt lite luciatågen. Vill också vara med! VILL, VILL!!!!! Det var bara så mysigt på något sätt. Och ibland lät det till och med fint.
Efter konserten var jag bara deprimerad. De där små, pytte små barnen som spelade så jäkla bra. Bara ryste. Den där typ 8/9 - åringen som spelade det där svåra stycket och hade absolutgehör. Bara undrade hur f*n han lyckas!! Det är så otroligt. Det finna verkligen underbarn. Det får mej att toltalt tänka att jag aldrig kommer bli bra på något. Det är kört. Försent! Men nej, det är dte verkligen inte´! Skaaa bärja spela piano. snart. Typ. Jag spelade i typ 2½ år. men slutade. Varför? Kan någon förklara det för mej?! Bajs.

Idag var det bara måndag igen. Snyft. Och så hade jag ingen spanska. Ganska jobbigt med håltimme i 3½ timme. Men hellre det än spanska!!
Men jag var duktig jag gick inte hem och skolkade från idrotten!
Kom nämligen på att jag måste ha omänskligt bra betyg. Juristlinjen verkar ganska tuff. I universiteten måste man då tydligen ha Mvg på alla prov. MVG PÅ ALLA! jaaa.... Och om man får provet och ser att man "bara" kommer att få vg, så lämnar man in det blankt för det är lika bra. För man måste ha mvg. iaf enligt fannys mattelärare (som för övrigt är ganska så rolig. Rolig som i konstig).
 Woops! Måste göra mina läxor! Alldeles för mycket tid har gått åt till att tänka ut julklappar. Jäkla press. Jag funderade allvaligt på att rymma i ett par veckor, för att slippa ^^

Hahhaaaa... ta det coolt.

Dagens citat:
jag:  -"'Vem har tagit min kexchoklad, vem har tagit min godbit? Vem har tagit min kexchoklad, det här var inte roligt.' Har du hört den?"
Lollo: - Nej.
Jag: -Inte jag heller.

Kommentarer

  • Johanna säger:

    har du kollat min positiva lista? :D gör det!

    2006-12-12 | 18:47:28
    Bloggadress: http://hannapannavattenkanna.blogg.se
  • Pabri säger:

    Mora Träsk är för underbara :D

    'I bokhyllans rader bland halvfranska band, av Nationalencyklopedin.
    Där gömde jag dig för kommande behov, att trösta mig när suget sätter in.

    Nu står jag här i natten, där sidor rivits ut...
    Där du låg förr finns inte någon kvar...'

    Hehe
    Kunde inte låta bli :P (sista versen för övrigt) ;)

    2006-12-12 | 21:47:48
    Bloggadress: http://pabri.blogg.se

Kommentera inlägget här: