Marjott

Måndag 18

Kategori: meee

Började klockan halvt 1 idag. Eller närmare bestämt 12:35. Så skööööööööönt! Varken engelska eller geografi hade jag.

Efter att ha dansat helt sjuka juldanser på jympan, träffades Fanny och jag i Sickla. Vi planerade att hitta lite fina julklappar. Och det gick väl bra, tror jag... : )
Vi drog hem till mej och satt och knåpade ett tag, så nu är jag beredd på julen!!!! Nä, en del kvar... Och det är härligt att det är kallt ute och frost på marken, nu känns det lite mer som jul, och julstämmning är viktigt. Fast jippieee, Pappa säger att det ska bli typ 10 plus på julafon! Kul, NOT!

144062-3
Grönan i går! ^^   Det var kul! Fast Hanna spillde ut den varma chokladen, hihii... Det hamna på mina vantar som hon låna, för hon tappade sina på bussen, tror vi iaf. Fast hon tappa mina vantar X antal gånger på marken. hahahaha! Det var lite skoj XD  Vi åkte popexpressen, då alla blev lite yra, vikingagungan, fast de åkte bara de modiga, de fega (Fanny och Hanna kollade på), kärlekstunneln, lilla frittfall (mitt mål i livet är att införskaffa mej lilla-frittfall i min trädgård), Vilda Musen... tror inte det var någon mer...
Jag och Hanna käka våfflor, fanny och Patrik grööööt. Brända mandlar var också gott!!
Men jag tror INTE att det skulle vara så kul att sätta upp alla ljus där, tror inte att det är så mycket gemenskap ljusuppsättare emellan, Hanna, Du har sett för mycket filmer.
Sen såg vi på Patriks idoler som uppträdde, mer tänker jag inte skriva om det....

Nu har jag bara den STORA levnadslära uppgiften att fila på, och matteläxan. Men jag har skrivit för långt på LL.
Jag: jag har skrivit 2½ sida.
M: Men det var ju högst 2.
Ajdå, de skrev minst 1½ till 2. Trodde då att det minsta var runt 1½- 2 nånting. Inte att max var 2. Äh, nu har jag förkortat så mcyket jag kan, och det blev ändå 2½, för jag var tvungen att läga till en avslutning.

144062-2



Dagens citat:
- På Grönalund, då får man äta mycket.
- Ahaaa....


Kommentarer

  • Fanny säger:

    Hahaaa XD

    2006-12-18 | 21:59:56
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se
  • Pabri säger:

    Så du vill inte säga vilka mina idoler är??? :P

    Två "attraktioner" du glömde: Lustiga huset och skrattkammaren ;)
    Men där får man slita så mycket själv, så de kanske inte räknas...

    2006-12-19 | 01:39:15
    Bloggadress: http://pabri.blogg.se
  • Johanna säger:

    finfina foton! särskilt det sista ;) vilka är patriks idoler?

    2006-12-19 | 22:13:11
    Bloggadress: http://hannapannavattenkanna.blogg.se
  • Pabri säger:

    Nu säger jag det :P
    Marja följde med och tittade på Mora Träsk... Vad som sen hände är ännu bättre ;)

    2006-12-20 | 01:29:35
    Bloggadress: http://pabri.blogg.se
  • Johanna säger:

    haha vad hände sen?

    2006-12-20 | 19:18:36
    Bloggadress: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: