Marjott

Onsdag

Kategori: meee

Värmdö Gymnasium. Shit vad våran skola är cool!!
Humorklubben hade en speciell dag i skolan idag. De hade hyrt en sockervaddsmaskin! Så under lunchen ställde vi oss några i kön, och det tog en hel evighet att komma fram! Men det var det värt, det var det värt. Inte för att jag är speciellt förtjust i sockervadd, men det kan vara kul att äta sådär i juletider ^^ Det blev iaf en bra förrätt. Sen åt vi lunch och då var vi liiite spidade, minst sagt. Socker alltså, det kan ha en underbar inverkan på människor.

Några roliga citat under lunchen:

-Herregud vad äckligt!!!! Det smakar ju ingenting!

-Det här smakar som kaffe med vatten...

-Det här luktar som liten rosenbuske.

hahha, någon smart männsiska kom på att vi borde hitta på en egen dryck. Märket skulle heta Liten rosenbuske, drycken Kaffe med vatten, men det skulle vara julmust.
Humorgruppen visade också "Sunes Jul" i ljushallen. Då sa en i klassen: -Hade jag varit med i Humorgruppen skulle jag tagit hit en ståupp komiker!
Alla andra: Eh... Det har de ju gjort...
Det hade hon missat. Komikern var Björn Gustavsson, typ. Omg, vad jag skrattade. Kan sockret mörligtvis kanske ha haft sin lilla inverkan? Äh, han var iaf bra : )
Inte ofta man får sockervadd och se komiker i skolan!

Fan, måste lära mej spela piano...
Förresten ätartävling i skolan den 8! Man får tävla med typ pizza och coccosbollar. Jag är ju känd för att gilla coocosbollar (lr chokladbollar egentligen) så kanse borde ställa upp. Eller inte... Jag skulle nog ägt alla! Vill inte att de andra ska känna sej utklassade.

Lev livet medans du kan.

Hahah... Fanny och My: Kommer ni ihåg "Am Su Young" eller "Su Mi" XD

Kommentarer

  • Pabri säger:

    Hmm... jag undrar om det inte är på gränsen till din egen gräns om för mycket mellanrum.. :P

    2006-12-07 | 12:21:51
    Bloggadress: http://pabri.blogg.se
  • Johanna säger:

    kloka ord från en klok människa ;) tack marjott :P

    2006-12-07 | 21:10:02
    Bloggadress: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: