Marjott

Tisdag 5 december

Kategori: meee

Idag har det vart en kort dag i skolan, så jäkla skönt!
Var ganska trött efter nattvolleyboll-turneringen igår. Nej, jag var inte med och spelade! Tittade bara på. Fast gick hem ganska tidigt, redan klockan 12, kände mej så himla seg då. Jag tror jag sover för lite. Jag kanske inte gör det jämför med många andra, men jämfört med mej själv förut så... Men om det normala är 8 timmar, sover jag ju mindre än de flesta. För mej blir det kanske 7, eller ibland 6.
Men nattvolleybollen var kul att se på! Klassen var utklädd till pirater, men vissa var ju utklädda till jätteskumma grejer som tetris, guantanamofångar, gravida sportmammor, spelkort mm.

Idag gick jag från 10.15 till innan två i skolan! Så skönt!! =D  Efter lunchen var klassen på KRIS (Kriminellas Revasch I Samhället). Var väl hyffsat intressant, bara att sitta och lyssna och se på en film.
Träna i typ en timme när jag kom hem (okej då, lite mindre än en timme). Måste börja träna mer, måste börja äta nyttigare.
Jag har hört rykten att en person tycker att fannys och min pakt är fånig. Bara för att vissa (ni bore veta vilka ni är, annars kan jag ge en ledtråd: ni börjar på bokstaven A respektive P) kan äta hur jäkla mycket som helst utan att gå upp i vikt. Så orättvist. Nu kommer ni säkert säga: Vadå. Jag tränar. Börja träna mer dhkfdhblääääääääääääääää
Och företsen går pakten inge vidare bra för mej iaf. har bara börjar äta lite mindre godis och liknande..

Grattis till Eleni, som fyller år idag!! YEY ^^
Och i fredags fyllde Johanna år, det skrev jag aldrig, men grattis igen! :P
Shit vad alla fyller år nuförtiden.


Dagens (dubbla) blondinskämt:
- Det var en gång en jultomte, en smart blondin och en blåst blondin som var ute och gick. På marken ser de att det ligger en 20:a. Vem tar upp den?
En blondin jag känner ; )  - Va? Jag förstår inte...

(Svar: Den blåsta blondinen. de andra existerar inte)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    haha det där blondinskämtet var ju bra ;)

    2006-12-05 | 17:24:04
    Bloggadress: http://hannapannavattenkanna.blogg.se
  • Fanny säger:

    Haha. det är bra. Går inte så bra för mig heller *-)

    2006-12-05 | 18:36:06
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se
  • Pabri säger:

    Jag har då inte sagt nåt om pakten... :P Bara lite kanske... Tråkigt när folk inte vill ha bullar *-)

    Men jag borde ha en sån med mig själv kanske... bara för att det vore bra... *-)

    2006-12-05 | 21:02:08
    Bloggadress: http://pabri.blogg.se

Kommentera inlägget här: