Marjott

Snart helg!

Kategori: meee

Torsdag. Bara en dag kvar! Yey! Snacka om att räkna ner... Men på något sätt känns det som om tiden till helg blir kortare. Typ.

Skoldagens längsta dag, om man bortser från vissa tisdagar, slutade klockan halv 5. Varför lyckades just våran klass få de sämsta tiderna? OCH de minsta skåpen???? Hoppas de andra klasserna får betala tillbaks med superhårt arbete och jobbiga scheman näste år! *Skadeglädje* Nej, nu ska jag inte vara taskig. Fast ändå, jag valde sammhälle-inrikting borde det då inte vara iaf liiite enkalre än naturlinjen? Det kommer väl... annars kan jag altid trösta mej med att de har svårare matte!

Åt lunch på Pekning. Och det stället är inte precis sådär jättekänt för att ha nyttig mat. Och det är inte lite jag har gått upp i vikt under mina veckor på Värmdö Gymnasium. Alla andra typ: åh, jag har gått upp 1 kilo. blääää 1 kilo?? Liksom ingenting! Men nu ska jag inte klaga, får väl börja träna lite mer (det har blivit lite väl få gånger de senaste veckorna). Men iaf, jag kom på att Fanny och jag gjorde en pakt (Nej, inte filippas pakt :P aahahhha) som handlade om att vi inte skulle äta så mycket onyttigheter och godis. Jag frågade om hon fortfarande höll på sin, och det var ju ändå några veckor sedan, och det gör hon!! Jag: Oj, jag har råkat glömma bort. Men det ska det bli ändring på. Här och med försöker jag lova att försöka vara duktig när det gäller vad jag stoppar i mej.

Dagen roliga citat (fast den är gammal):
-Om ni undrar varför det är så japanskt här, så är det för att han är halvjapan.
-(ser lite skeptiskt ut och säger:) Eh, Vad är det som är japanskt??
*PAUS*
-(tittar runt lite och efter en sådär 15 sek pekar han in i ett glasskåp på en lite temugg) Där.

Kommentarer

  • Fanny säger:

    hahaaa. Såå bra XD
    vet inte om jag håller den där pakten sådär stenhårt... men försöker väl *-)

    2006-12-01 | 08:46:35
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: