Marjott

ah!

Kategori: 2007

Jag kommer få allvarliga hjärnskador om jag fortsätter plugga mer. Jag typ rabblar spanska verformer om och om igen i mitt huvud, tom när jag ska sova... stackar stackars mej. Men bara jag får G så... Har sen länge länge länge länge sen slutat hoppats på högre betyg i spanska. Åh, jag kommer faktiskt ihåg den tid då jag fick MVG i över hälften av de uppgifter jag gjorde, en underbar tid. Och vad är det nu? Bara skit! Jag försår inte hur jag ska kunna plugga vidare när jag inte ens får betyg att komma in!!!! Längtar till sommarlovet då jag faktiskt kan sluta plugga nästan helt. Fast bara för att jävlas kommer vi få någon jobbig uppgift att göra...

Nog om skolan!! Usch usch usch.

Har ont i benen, lyckats träna för mycket. så nu ska jag vila från träningen en stund : ) Synd iof att det inet blev någogn aerobics, men kanske nästa söndag? : ) Åh, nästa måndag och tisdag är det ledigt! Jioppihjeueueueuu!

Jag är ganska sötsugen bara så att alla vet. Och så lund ejag inte hitta mitt fejkgodis. Så jag fick ett halvt miniraseriutbrott och skrek att jag behöver ett tuggummi för att ha något att tugga på. Mina var slut... Måste köpa nya. Eller rättare sagt säga till mamma at köpa nya ( Igår glömde jag hur "säga" stavades så jags skrev på fullaste allvar med "J" hahahhaah). Får väl ta och knapra med mina russin. hehehe..

Kan inte låte bli att skriva att imorron kommer dte inte att vara en bra dag. Prov i mina två HAT-ämnen. Engelsa och spanska. kan det bli mer oturligt?? nej. Jo, dte kommer säkert regna också.
Två mjölkpaket till varandra:
- Vad är det med dig?
- Jag är sur!

(Fan vilken tråkig historia)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: