Marjott

Ännu en helg : )

Kategori: 2007

Igår var dte inte så kul.... Kranen i köket pajjade, så vattnet bara började spruta. Då var vi tvugna (om vi inte ville drunkna) att stänga av vattenledningen. Vi hade alltså inget vatten!!!!! Okej, alltså hur skulle vi dricka, tvätta händer, spola och duscha?! Men vi kunde sätta på vattnet korta stunder lite då och då. Men nu som tur är går det att ha på för pappa stoppade typ kranen så att det bara droppar vatten. Men men, nu har han åkt för att köpa en ny kran.

Och vi hade dessutom nationellaproven i engelska på morgonen igår, vi skulle skriva en uppsats (eller ett brev). Finns det liksom ingen hejd på hur bläig en dag kan vara? Som tur var det iaf fredag igår och nu ligger hela helgen framför mej. Det läskiga är att jag inte har NÅGOT inpanerat. Jag som annars brukar planera alla mina helger sen helgen innan. Minst. Så får väl njuta av situationen och bara ta det lungt. Och plugga förstås. Jippiee.... Hata spanska. Och så ska jag ha muntliga nationellaprovet i engelska på måndag. Jobbiiiiiiigt.

Jag hade även dataprov i onsdags. Vem bryr sig om allmänna IT-kunskap?! Och det gick sämst!!!! Jag hade liksom hoppas över att plugga på det som kom på provet. Men allt annat kunde jag jättebra! Pluggat många många timmar i onödan.
Dagens citat:
- Och vet ni vad det heter? Det är ett ganska fint ord. Eller fint och fint. Inte som ros.
(Ordet var multiplikatoreffekt om jag inte misstar mej. Hans handstil är inte den lättaste att tyda)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: