Marjott

Innan skolan

Kategori: 2007

Idag börjar jag klockan kvart över tre. Ganska så sent. Eller jag vet inte exakt om jag börjar då, det kan vara så att vi har svenska innan, men eftersom inget vet säkert tänker inte jag komma innan!

Så nu har jag inget att göra riktigt.. Väntar på att jag ska träna om ett tag. Fast det är bara en dum träningsvideo! haahhahaha, lite pinsamt att träna med en träningsvideo, men vad ska man göra när det inte finns något annat bättre träningssätt?

Nu har jag faktiskt inte ätit godis på två dagar.. wohooo! haha, kanske inte så länge? :P men på torsadag då tänker jag käka massor av onyttiga saker. Då ska jag minsann ta igen allt! Det kommer bli kul!! Hoppas ingen traschar fannys lägenhet bara. närå, skämtåsido.

Finns väl iget mer att säga förutom att det snart är påsk och då ska jag käka ännu mer godis! Ingen kommer att känna igen mej efter lovet, för då kommer jag vara rund som en boll.
Huu.. immoron ska vi fortsätta på våra kriminologi essäer. Jag kommer no way hinna renskriva det! Jga som vill ha ett bra betyg, inte ett ig efetsrom han inte ser vad det står.

Veckans tisdagslista:

Över de dummaste saker jag någonsin hört

1. Vattenko, istället för waterloo
2. Att vi var tvugna att skaffa en sak till vår tv som skulle misnka signalen, eftersom vårt hus var för nära antennen. Men hallå? Ska det inte vara tvärtom?
3. Alla de gånger Amis sa att vi aldrig skulle ångra oss och tycka det var jättekul om våra museumbesök, boken om mej och alla teatrar och operor. LÖGN!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du mena väl att vi skulle ångra oss och istället tycka att det var kul?

    2007-04-04 | 14:47:54

Kommentera inlägget här: