Marjott

Lördag

Kategori: 2007

Igår var det den fruktade Fredag den 13:e. Hände något hemskt? Nja,, jag gick på friskis och svettis. Och jag säger bara: gå aldrig till Johan Mattssons träningspass. Om ni inte vill få dödsångest och börja gråta förstås. Det var fan det värsta jag vart med om. Jag höll seriöst på att börja gråta när vi gjorde plankan i timmar och hoppa samtidigt. Det var en del som la av, men jag, TROTS småförkylingen jag har, fortsatte. Behöver jag säga att jag nu har träingsvärk lite här och var? På typ minst 5 ställen. Det var iof ganska bra, iaf efteråt, men där.. Huuuu.... inget jag går igen på ett tag.

Igår såg jag Tabasco Stockholm på fryshuset! Hoppas de vinner, för de är så grymt bra och utklassar de andra : ) Sjukt bra!!!

Vill ha längre påsklov! NU! Kan jag inte få vara sjuk på måndag? Snälla?

Dagens citat:
-Men...*förvirrad paus* hur länge ska du duscha?

(Egentligen skulle duscha ha bytts ut mot klippa dej)

Kommentarer

  • Fanny säger:

    haha, hade nästan glömt bort det där citatet XD

    2007-04-14 | 23:34:09
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se
  • Havrefraset säger:

    Uch trodde inte att det var så hård träning men nu fattar jag att de tva jobbtigt =S va duktigt =) lite avis nu, kan ju inte träna, sjuk... men snart får slappa mycket imorn så du får vila lite innan skolan börjar.

    2007-04-15 | 00:41:19

Kommentera inlägget här: