Marjott

Påsk

Kategori: 2007

  Inget går upp mot att ha ett lov. Har bara lite miniångest över att jag måste sätta igång att plugga. Har inte pluggat hemma sen i tisdags. Och idtrottsgrejen ska vara klar om en vecka. Fast vissa har ju typ inte ens börjat! Dataprov på onsdag, och den här svenska artikeln skulle vara klar typ nångång. Och jag fattar seriöst inget om när vi skulle ha samhällsprovet. Hoppas verkligen inte det är samma vecka som vi börjar. Och jag vet inte hur jag ska klara nationellaprovet i engelska. Man aja, lov nu!!! Är ju befriad från skolan 6-7 timmar varje dag! Undeeeerbaaart : )

Har nu ont i halsen och låter sueperhes. Fick det i torsdags... Torsdags var förövrigt en kul kväll ; ) Tack till (nästan) alla som kom!! Det där måste vi göra om!

image30

Påsk = godis. Känns som jag ätit 20 kg choklad och 4 liter chips. Minst. Så ska nog ta en godisfri dag idag.



Dagens citat:


- Ropa på mej om du somnar!

Kommentarer

  • Fanny säger:

    vad söta bilder ^^

    2007-04-08 | 20:46:49

Kommentera inlägget här: