Marjott

Skön dag ;)

Kategori: 2007

Ganska så härlig dag i skolan. En dag bestående av en timmes självarbete i kriminologi med Lollo. Sen så var dte bara att dra hem. Fast jag ska träna halv 4 så drar iväg om ett tag. Ingen rast och ingen vila! Hahaha.

Igår hade jag två prov! Hemskt. Först var det engelska nationella muntliga. Det var jag, Lollo och Johanna. Och vi kunde inte sluta prata så vi hann bara göra en del istället för de två delar vi skulle göra. Men dte var förhoppningsvis bara positivt. Spanskaprovet förstod jag ingenting av. Snacka om att bara chansa. Men G iaf. Tror jag...

Igår kollad jag igenom vad jag skulle ha på mej på dansuppvisningen. Till den jamaicanska dansemn ska vi ha på oss gult, svart och grönt. Den gröna tröjan jag hade var förliten... Så jag klippte sönder den så att det skulle bli pösigare. Då bestämde jag mej för att ta en gul tröja istället. Men då had ejag inget grönt! Så klippte sönder den gröna lite till och fick fixa till den till ett väldigt fult band i midjan XD
Men på den andra dansen.. Då ska vi vara... ahhaha ganska kul att säga. Vi ska vara Schweiziska skidåkare. Där är jag klädd i helsvart. Men har inga benvärmare! Åter får jag ta till min kreatvivitet.

Dagens citat:
-Åh, det är månklart!
-Månklart?
-Va? Molnklart då...
-Ehum... Stjärnklart.

Kommentarer

  • Fanny säger:

    haha, har oxå klipps sönder ett linne som jag ska ha som ett band i midjan :P

    2007-04-24 | 13:01:12
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: