Marjott

Söndag 29/4

Kategori: 2007

Åh, vad jag bara älskar att vara ledig : )

Har faktiskt inget intressant att skriva, för inget speciellt ´har väl hänt...

I fredags var jag med Fanny. Vi började vår onyttiga dag med att träna. Mycket bra, mycket bra. Men på kvällen... Om jag säger så här: Jag älskar godis och dte hade jag inte käkat på 14 dagar.. såå.. Snacka om att vräka i sig tårta, glass, chips, chokladboll!!! Oh my god vad jag hade ont i magen. Jag var nästan nära på att spy, så mätt jag var! Aja, inget godis förän imorron. mohahaha. Sista april ochs nart maj då ju! Ska väl bara dra till en majbrasa, den vid hammarbybacken.  Hoppas inget fyrferkeri löper amok den här gången ; )
Imorron bli det även en sväng till gallerian, tror jag iaf. Som jag på någor sätt ska hinna innan fanny och jag hoppar omkring på friskis halv 3... Äh, det löser sig.

Tro det eller ej, men ska snart gå... för att träna! hahaha... nu för tiden är jag duktig på att träna!

Och är även duktig på att plugga, för jag har arbetat en del. Med både samhälle, krim, matte, engelska och geografi (och lite lite svenska). Blev ju lite sur i fredags så jag märkte att det jag suttit en timme med på geografin var försvunnet.

Marja på Din Sko en fredags eftermiddag:
"Åh, titta Fanny en skooooooooo!!!" Tar skor ställer sig i kö, betalar och går.
Svårare än så är det inte att shoppa. Och det är därför jag är så bra på det.

Kommentarer

  • Fanny säger:

    jahaaa.. trodde du mena gallerian efter jympan.. men men,, det kan väl gå bra innan oxå :P

    2007-04-29 | 18:08:47
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: