Marjott

Tisdag

Kategori: 2007

Idag hade vi författarbesök i skolan. En av de två författarna var Bob Hansson. Helt jäkla sjuk, men så jäkla härlig att lyssna på! Alla skrattade.

Citat:
-Sverige är bäst på allt. De bästa *nånting, nånting*, och de smalaste. Stockholm är den stad i hela världen som det bor mest singlar i. Och här är alla snyggast! Vilket slöseri! Och smalast, för ingenting! U-ringning, för ingenting!!!!!! Tubsockor i byxorna för ingenting!

-Tjejer bli bara generade när de får hår först. Men killar vill ha det. Men så är vi ju så mycket omognare. Killar är alltid tröga. Fast de kompenserar vi genom att få högre lön. HAHAH!! Fast vi kanske bara är så tröga att vi bryr oss om det. Kvinnor bryr sig mer om de är smala.


Så udda!!! hahhah, men jag skratta iaf! ; )

Och så har jag dataprov imorron, och jag vet inte prcis om jag kan allt..

Har precic gjort en "levande chokladkaka"... Knakse inte dte godaste precis. Fast den ska stå i kylen ett tag till. Den består av dadlar, mandlar, honung och kakao (egenltigen carbon pulver).
Ett till Citat av Bob Hansson:
-Jag brukar också svara på vissa frågor jag inte fått. Och oftast brukar jag säga "Ja, jag vill ligga med dej".

Kommentarer

  • My säger:

    Nejmen, vad var det för en rolig prick det där? :D

    2007-04-17 | 20:43:03
    Bloggadress: http://spittle.blogg.se
  • Havrefraset säger:

    Intreserad av honom my? Skön lirare föresten =)

    2007-04-17 | 21:44:20
  • Fanny säger:

    haha, david gillar honom :P har själv inte läst lr hört nåt av honom,, men han verkar kul :P

    2007-04-18 | 15:02:58
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: