Marjott

Torsdag (snart fredag)

Kategori: 2007

Varför kan inte tiden stanna? eller iaf gå lite långsammare? Eller ännu bättre, vara lov bara liiiite längre? Bara en dag kvar av den tiden då man annars skulle gått i skolan. Och det hemska är att jag då måste plugga! för jag har inet gjort det på ett tag nu.. ouups. Det lite läskiga är att jag har problem med att får ner min idrottsgreh till 4 sidor. Galet, I know.

Idag hade jag streetfunk. Jag gick ensam efterom min kära Fanny inte kom. Vi var bara 8 pers! Väldigt lite, men väldigt skönt. Vi var ju så få, så vi gick inte igenom något nytt. Istället testade vi lite på en helt ny dans som inte hade något med våra danser att göra.
Jag har förrestern inte tränat på superlänge, eftersom jag är en gnutta sjuk. Träna i söndags och jag säger bara Aj min hals!! Den dagen had ejag minst sagt svårt att prata. Men dansa ju idag så det var bra, ska kanske träna imorron, innan jag sticker och ser Tabasco Stockholm. I like. De är så duktiga : )

Tro det eller ej men idag har faktiskt jag och Artur vart tillsammans i ett halv år! Många pussar på dej!! <3
Även grattis till Fanny och Patrik ; )

Har gjort chokladfondue idag! Gott med jordgubbar. Muums! Åt också magnummandel glass. Desperat efter min magnummadelglass STRUT. VAR har du tagit vägen?!
Dagens citat:
Ketchup tryckaren är trasig och en kvinna försöker få ur ketchup ur den. Det står på en lapp att man ska dra upp grejen och sen trycka ner den.
Hon (mumlar): Barnsäker den här..
- Du måste trycka upp den först.
Hon: Jaha..! Tack. Värsta IQ-testet.
*paus´*
- Ehh..det står där.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: