Marjott

Äntligen så var men ledig igen!

Kategori: 2007

Puh! Så var en skolvecka avklarad. Nåja, iaf några dagar. Riktigt jobbigt och ansträngande har det varit. Speciellt spanska, historia och mattelektionen där jag faktiskt var tvungen att riktigt tänka. Jag som är van att mest hänga med utan att tänka och hålla på.
Svenskaläraren är by the way asskön. Det första hon gör när hon ska starta lektionen är att försöka skriva sitt namn på whiteboarden samtidigt som hon inte kan sluta skratta! Ha! Flera sånna lärare tack!
Dessutom var jag väldigt duktig och skolkade inte på mattelektionen utan satt där helt snällt och räknade mina tal. Okej, jag erkänner, jag hoppade över sista talet :P

Träna Carmen Electras strip Aerobics 1, var lite kul ^^ hhah, kan förstå varför strippor är så smala. Iof när jag tänker närmare på saken är de säkert smala innan de blir strippor... Det var liksom inte dirket ansträngande i konditionsträning räknat, mer i uttänjning och typ uthållighet och muskler. Men det blev även lite riktig aerobics på det. Jättevarmt är det iaf, fast jag sluta träna för nästan en timme sen. Jag lovar, så här varmt var det inte innan.

Aja, ikväll ska jag till Artur. Vi hinner ju inte träffas riktigt för tillfället eftersom vi har olika tider att rätta oss efter. Och säger även ett stort HA SÅ KUL till Fanny och Patrik som åker till Gölteborg och Lisseberg! Weeee! Lisserberg var ett tag sen. Ungefär en så där 6-7 år sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: