Marjott

Den sista helgen

Kategori: 2007

Usch blä och fy. Sista helgen på sommarlovet. tack gode gud för att vi är lediga på måndag.

Wo! Nu har jag beställt framkallning på  bilderna från Filipinerna! Inte alla bilder, eftersom det var många hundra, utan 54 stycken. Jag ska nämligen göra en scrapbook! Fanny med :) Vad kul att se varandras sen! Har massa scrapbook grejer som glitterlim, glitterpennor, små saker man kan klistra fast, kvitton och biljetter efter saker...

Igår såg jag Fatastic four filmen. Den var bra! Kanske inte världs bäst, men absolut sevärd. Och som vanligt köper jag popcorn men äter upp en femtedel. När dte blir mörkt och jag inte längre kan plcoka ut dom goda,så vill jag inte längre ha! och Artur och jag som skulle käka på Gooh!, men det var stängt. Stängde tidigt. Men istället ska vi och några till äta där imorron. Hoppas det bara är gott, annars lär det bli lite jobbigt när man släpat dit en hel hög. Hahha. Vi åt iaf igår på kungshallarna. Jag säger bara att jag Älskar Thunder Chicken.

Idag när jag kom hem från sushi-resturangen och lite annat tränade jag med mina NYA träningsvideor. Först Carmen Elctras nummer 5, hip hop. fast jag måste ha gjort fel, för den var för kort.. SEn blev det en fettförbränningsvideo, och den var riktigt bra! Fast kommer aldrig orka köra den för ofta, för det blir för trist. Men nu snart när det riktigta friskis och svettis schemat börjar ska jag testa Step. Det verkar ganska kul. Det tyckte jag iof med spinning också, och det var ju ett rent helvete. Sen finns det även ett danspass som går på ringen! Är så taggad!! Jag har börjat att gå morgonpromenade varje morgon nu. Tom idag, fat tjag sov hos Artur. Ps. det var inte jag som tvingade honom.

Idag ska jag se Donny Darco. Så bra!!

Marjas goda-saker topplista:
1. Kladdkakssmet
2.Glass (mjukglas +chokladstössel mmm och ben and jerry, mangnum mandel strut som har försvunnit mfl)
3.Choklad (Ja, ni såg rätt! Glass kommer före choklad!!! Det hade jag aldrig ens själv trott)
4.Kakor (Speciellt med choklad)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: