Marjott

Så var man hemma igen!

Kategori: 2007

Har precis sett mitt schema. Inte det roligaste. Speicellt med tanske på att jag har superlånga håltimmar lite här och var, Vad ska jag göra då liksom?! Plugga?? Börjar typ 8 och slutar typ 5. Ja, tvåan är ju värst. Men tänk hur mycket senare jag kunnat börja om jag inte hade en håltimme på två timmar!

Igår klockan halv 10 på kvällen kom jag hem från Gotland. Ganska skönt att vara hemma igen efter att knappt ha vart hemma någonting alls nu på sista tiden! Får ta det lungt fram till tisdag. Deb dagen börjar jag iaf 10! men nu när jag tänke rnärmare på saken är det den dagen då jag börjar kvart över egentligen!! Mä. Fast vi slutar tidigt, 1 eller något. (alltså bara just den tisdagen)

På Gotland hade Fanny och jag det iaf härligt. Vi har gått morgonpromenader innan frukost som vi sagt. Mycket bra. Och cyklat har vi gjort. Tyvärr har jag svåra skador efter den där sadeln. Hoppas att det försvinner någon gång till nyår. vi cyklade till havet där vi badade. Eller badade kanske inte är det rätta ordet. Det var så jäkla grunt och algit på bottnen att vi typ stod emd vatten till knäna och bara doppa oss i ca 5 sekunder. Högst. Men bruna har vi blivit :) Sen såg jag en manet och fick lite halv panik.
 Glassarna vi käka var inte så lite goda. Mjukglass äger. Speicellt med chokladströssel. Nästan ryser bara jag tänker på det!!!

Idag är det aerobics som gäller! Som jag längtat!! Imorron ska Fanny och jag klippa oss (inte varandra) och på kvällen ska jag och Artur se Fantastic four :)

Nu ska jag gå och gräma mej över mitt nya schema.

Dagens citat:
F: Tralalala. Oj, nu blev jag nästan kissnödig. hm..
J: Jag är också kissnödig.
F: Nu blev jag kissnödig bara för att du sa det.
J: Det var ju du som sa det!
F: Gjorde jag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: