Marjott

Söndag

Kategori: 2007

Snart är det skola, snart är det skola. Men idag har jag iaf köpt en almanacka. Den var lite tråkig och svart, men alla var så fula. Och så räckte den för 1 ½ år. Udda, vad ska jag då köpa sen?

Idag skulle vi käka på Gooh matstället. Det var jag, fanny, patrik och Artur och hans kompis. Men under omständighterna blev dte inte så, och vi valde sandys istället. Det var väl bra, men kungshallarna kanske hade varit ett bättre val, finns nämligen en vegartariks rätt där som jag vill testa. Men nångång ska jag testa Gooh! Det är mitt mål!

Idag har jag träningsvärk efter mina aerobics pass igår. I armarna, fast inte av styrketräning, utan av att röra de åt sidan upp och ner hela tiden.

Vill ha min kladdmuffinssmet. Nu.
image64

På Gotland.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: