Marjott

Torsdag 23/8

Kategori: 2007

Idag var det en härlig och slapp dag. Som sagt endast två lektioner bestående av Historia och Psykologi. Inte så pjåkigt.

Har äntligen fått mina foton från Filippinerna! Ja! NU kan jag klippa och klistra med min scrapbook. Coolt att ha som minne sen. Och jag har även anmält mej till streetdance på kulturama på lördagar 14.30 till 16.00. Och det är för 16 + inte 12 som förra gången. Skönt att inte vara med bara småungar. Och det är dessutom billigare (under 2000). Okejdå, färre gånger men äsch.

Imorron ska jag fika på det härliga Puss&Kram fiket i sickla med Lovisa. Vi går även i samma spanska grupp! Förra året lyckades ju de pricka in så att vi som kände varandra fick gå i tre olika grupper. usch för läxan. jag blir glad om jag lyckas komma upp i en minut.

Jag vill ha chokladboll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: