Marjott

30 december

Kategori: 2007

Hola! I förrgår körde jag faktiskt tennis för första gången på säkert tre år! Jag var inte så urusel som jag trodde att jag var, utan jag träffade bollen hyffsat ofta! Fast den hamna tyvärr inte lika ofta inom de rätta linjerna. Bra träning iaf. Och sen på kvällen skulle jag träna med Fanny, så det råkade bli dubbel träning den dagen. Behöver jag säga träningsvärk?

Nejmenoj, vad ska jag hava på mig denna nyårsafton? Lite svårt att bestämma. Och så kan inte pappa skjutsa mej heller, så jag får gå. GÅ! Mitt hår?! har nån ens tänklt tanken på det? Nej, men dte har jag. Jag kan inte gå i blåst och regn.



Imorron blir det tiramisú. Love!


Årets ståuppkomiker
Björn Gustafsson

 

Årets teater
Kvarteret Skatan

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Gå? vad hände med bussen?

    2007-12-31 | 14:30:24
  • Marja säger:

    Gå mer än vad jag skulle ha gjort med bil. Om inte han skulle ha släppt av mej vid sickla bro förstås, vilket iof skulle vara lite korkat

    2008-01-01 | 17:41:07
    Bloggadress: http://www.marjott.blogg.se

Kommentera inlägget här: