Marjott

Dan före dopparedan!

Kategori: 2007

Jul, jul, stråååålande jul...! Oh, vad underbart med jul :) Nu har jag bakat så mycket att jag omöjligt kommer att orka middag. Hallå, man måste ju provsmaka. Tänk om de skulle vara hyperäckliga.

Idag åkte karin och Morgan hem från deras två dagars vistelse här i Nacka. Och man överraskas alltid av spänning här. Här har man aldrig tråkigt!  tex idag höll de på att missa tåget till dalarna, för vårat billarm vägra sluta tuta. Spänning gratis. Men de kom fram med hela tre minuters marginal! Betänk det ni!
Men igår hade vi lilljulafton vi. Lite ovanat efetrsom vi alltid har det efter jul annars. Säger bara att jag älskar Body Shop! Body butter.... muuuums.  Och vantar! Jag har glömt att säga att förra gången jag skrev o vantar tappade jag bort ett pr till dagen efter. ska verkligen försöka nu! (fick även lite annat som två böcker, almanacka mm).



Ja har faktiskt rimmat i jul!


Rim till nedladdade skivor ^^:
Jag nu detta gjort på olagligt sätt,
OCH kanske dålig sång får höra.
Men jag hoppas det ändå för er är rätt,
trots att jag ångrar det lär göra.

Rim till tidningar:
Här kommer två stycken av något du gillar.
Ta dessa, sitt still och var lugn.
Kanske läsa om prinsessor och deras killar
eller hur du inte bränner mat i ugn.


Trots att jag skulle vilja ha en riktig gran, finns det faktiskt fördelar med en plastgran.

Det är inte massa små underbara parasiter i.
De barrar inte.
Mamma blir inte sur för att den barrar.
Granen har varit ickelevande hela tiden.
Säkert nån miljöförstörings grej.

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    1 Timme kvar nu till jul, kämpat ett tag nu me klappar och städning ändå fast jag bara ska vara hemma hos far min i några timmar =S

    Nu hoppas jag du bara blir nöjd med min present till dig! =)

    2007-12-23 | 23:06:26

Kommentera inlägget här: