Marjott

:)

Kategori: 2007

Kunde äntligen sova bra i natt! Men var ändå trött tidigare idag. Över en och en halv veckas sömlöshet tar väl ut sina konsekvenser. Somna på bussen till skolan. Så hemskt när man tvingades gå av. Men jag kämpade mej igenom hela dagen och tom simmade i 40 min! Grattis til mej!

Tack till alla som kunde komma i lördags! Supersuperskoj alltså! Tyvärr har jag då hört att jag var värst. Igen. Nästa gång ska jag skärpa mej :P Men många minnen jag kanske borde glömma har jag minsan inte glömt. Tex har jag något svagt minne av att folk knäppte upp och folks bh-ar, med komentarer som "Jag är expert på att knäppa upp, inte av!" (Det var ungefär då jag ebstämde mej för att gå därifrån.)Jag nämner inga namn! (Men jag kommer mycket väl ihåg dej KÄRA pojkvän, och det var minsan inte min bh). Hahhahahahaa....

Under kvällens gång hör Artur en duns och en massa skratt från trappan, så han kommer rusande. Men dte var inte så farligt, bara jag som hade gått lite för fort. Anna skrattade så att hon också ramlade. smidigt som ett kylskåp eller vad?

Jag bara undrar, varför filmade jag inte "jag har aldrig"-leken? Nu komme rjag ju ite ihåg vad alla mönnsikor svara på frågorna! Plus att jag tror att jag drömt om leken så jag kommer inte ihåg exkat vad som var sant... Hur ska jag nu kunna skratta åt och presa folk?

144062-65

Det går ju bara sämre och sämre i skolan! Fick g på jäkla engelska uppsatsen. Tänk om den först uppsatsen som blev för lång ar mycket bättre? Lite tur att jag aldrig får veta... Naj, nu måste jag plugga historia och kör!

Tjingeling!


Dagens citat: Blueberry...? Vad är det?

Kommentarer

  • Jenny säger:

    hahaha blueberry..

    2007-12-11 | 13:42:53
  • anna säger:

    marjamarjamarja jag är ett kylskåp :D
    men iaf inte lika klantig som du :D

    2008-01-07 | 22:15:28

Kommentera inlägget här: