Marjott

Förtrollad

Kategori: 2007

Oh, jag testade Core, alltså styrka för kroppens kärna (bålen), men även ben (iaf om man ska lita på min träningsvärk). Riktigt bra träning! Första gången så jag var lite nervös, och det var jobbigt! Men eftersom jag nu är den nybörjare jag är och inte alls kan själva grunden och alla övningar och deras syften, så tog jag mig nog inte ut så mycket som man igentligen skulle. Jag kan bara tänka mej hur urbota superjobbigt det är på riktigt!! Något att satsa på inför beach 08...

Idag kommer Karin och The Morgans hit en kort sväng. Sen får jag väl aldrig se dom någe mer. Bara för det ska jag sörja och äta choklad! Underbara anledningar och bortförklaringar :)

Måste bara tipsa om en av världens mest underbara filmer. Jag och my boyfriend (har fåt en släng av engelska sjukan) jgick och såg Förtrollad igår. My GOD vilken hääääärlig film!!
I've been dreaming......

144062-69

Kommentarer

  • johanna säger:

    åå förtollad e jättefin :) haha bäst var ju när han hoppade ner från bron och börja sjunga "i've been dreaming.." å sen blev påkörd xD

    2008-01-04 | 17:04:13
    Bloggadress: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: