Marjott

Hallelulia!

Kategori: 2007

Ja! Jag är så glad att jag inte finner ord! Kanske inte ser ut som om jag är så glad, men inombord gråter jag av lycka! För nu är det äntligen äntligen jullov! Eller som Björn Gustafsson skulle ha uttryckt sig: För här kommer Pippi Långstrump!

Ja, han kom till Julshowen. Jag började tvivla där ett tag när en annan ståuppkomiker kom innan, men sen kom han minsann och jäääklar vilket jubel han möttes av! Fan vad bra han var!! Tex snacka han om "ställningen" spindelmannen. Fast jag kan inte säga att det är en ställning, snarare en otroligt korkad grej ^^ Och som han sa, varför sjunger de i Pippi Långstrump sången: blalblaa... Villi och vill du veta varför villan heter så? Jo för här kommer pippi Långstrump....

Vad är det för jävla svar??

det var iaf asbra. och sen blev det ståenda ovationer föpr Björne som ska sluta som mattant. Han blev så rörd!

Egentligen hade vi slutat innan halv elva, men vi åkte till platini och käka och sen glodde såklart på julshowen. Pasta Carbonara där är så mumsigt! fast den består ju av ca 89% grädde så det kanske inte är sådär jättemärkligt. Och efter showen fika jag och Lollo sen långt tidigare bestämt på Coffe House. Mums för kärleksmums. Mums gånger 10! fast jag var ett tag där väldigt nära att välja en chokladpajsbit...

I skolan innan vi slutade, så tvingade lärarna oss att skriva juldikter. Stefan tvingade även i oss godis. Godis som inte var i min smak desutom!  Men det hela slutade med att det var han som käka det hela ^^ men åter till det jag tänkte skriva om. Julrim. Vi skulle rimma till tre saker. En deo till mormor, ett träningskort till pappa och en antirynkkräm till partnern.

Antirynkkräm till partnern, rim från våran grupp: Rosor är röda, viloer är blå. Dessa vissnar, och din hy lika så.

nu ska jag bara slappa och julrimma hela dagarna i ända!


Julshowen skämt:

1. Vet du varför tomten inte har några barn?

Han kommer bara en gång om året, och när han väl kommer så är det genom skorstenen.

2. Vad har leksakståg och bröst gemensamt?

Båda är avsedda för barn, men det är män som leker med dom.

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Brorsan visade lite mer från björn gustavsson och nu är jag riktigt avensjuk på dig. Coolt 2gg i din skola =)
    kanske en 3e gång då om du har tur!

    2007-12-22 | 21:35:01

Kommentera inlägget här: