Marjott

Hanna med bocken

Kategori: 2007

Shit vad vi var flumiga i lördags! men tur det, för annars hade vi aldrig blivit ett band! Ett luftspelande, mimande och dansande band. Typ. Fast fan vad bra vi var på det. Folk måste ha trott att vi var fullständiga idioter. "Det här har ju spårat ut." Nej då, det du ser kallas Kul.

Idag har jag nog köpt mina sista julklappar. Superskönt! Möjligtvis ett par till kanske, får se.... och sen när jag kom hem började jag göra julklappar, och omg vad det tog lång tid. Ibkand undrar jag varför jag alltid envisas med att göra mina julklappar. Det tar bara tid och kostar faktiskt mer pengra än vad det skulle ha gjort om man köpte något. Faktiskt! men det är ändå roligt och givande ^^ Och man får lite mer julkänsla, och det är viktigt i tider som dessa så allt bara handlar om pengar och status. Börjar Marja bli lite djup? Lugn, bara ett tafatt försök att låta smart.

okilidoki nu är det History som gäller. Plugeliplugg. Bläää...

Förövrigt har jag ingen praktik plats än och det är tragiskt. Och idag gjorde jag klart engelskaupopsatsen och imororn är tvärredovisningar på historiauppsatsen. Shit vad jag sak BANKA in all information. För engångsskull ska jag vara allmännbildad på riktigt! JA!

Dagens citat: Shit, det känns som om jag domnat bort i tänderna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: