Marjott

Jipiijey! Fredag!

Kategori: 2007

Fredag fredag tjohooooooooooooooooooooooooooo! Världens mest underbara dag. Iaf efter så där kloclan 5! har faktiskt hunnit med att träna, fats jag var så stressad att jag nästan fick flyga dit. Men aerobics var ovanlig tkul, och vi körde dnasen snabbt om och om igen så man blev riktigt svettigt.

Körkonsert igår. Vi råka sjunga lite fel en gång. Okej, vi råkade snarare inte sjunga alls en gång. Så dte var bara att ta en gång till. Sen kom mitt solo i Like a prayer med Madonna. Jag var så galet nervös att jag skulle glömma bort texten. Men men tack gode gud så kom jag ihåg alla små ord. Så dte heöla gick helt okej! :D
Dock är dte körprov på onsdag och dte är hemskt.

Imorron. Då ska vi ha kul!

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Adu det ska vi, nu har jag suttit och planerat saker i detalj. Så bara några saker kvar att göra imorn innan jag tittar förbi! =)

    2007-12-08 | 01:24:06

Kommentera inlägget här: