Marjott

Juldagen

Kategori: 2007

Och så var julen slut. Lite trist minst sagt. Men det är bara att hålla modet uppe, snart är det ju nyårsafton!

Oh, shit, vad jag åt mycket igår. Efter att ha ätit julmat i stora lass, v'änta jag hela 30 minuter innan jag högg in på en tobleronebit. Ca 10 min senare var det choklad som gällde. Efter att inte ha lyckats hålla mej borta från godiset i en timme som jag tänkte blev det istället tre kakor. Sen tänkter jag, att nu jäklar ska jag klara mej till 8 eller 9 eller  vad det nu var. men ack nej, efter hela femton minuter (högts!) tag jag en bit paj. efter tio minuter bestämd ejag mej för att jag skulle borsta tänderna för det här började ju urarta toatalt. Men först måste jag smaka de och den och den chokladbiten. 8 bitar senare..... hahha, så var min dag ^^ Nu blir det godisfritt tilss på torsag, då kommer Karin och Morgan tillbaka! I några timmar i varje fall.

Låter kanske inte helt juldagsaktigt, men idag blev det faktiskt medeljympa. Och jag var totalt säker om att det högst skulle vara tjugo andra tappra där. Men nej, salen var proppfull! Minst 90 pers! jag skämtar inte, för det får plats 100 stycken. Galet.

Imorron blir det bio, nämligen Förtrollad. Verkar vara värsta mysfilmen ^^

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Tillbaka från arn och nu ska jag bara slappa tills bion imorn! =)
    ska bli kul att se den, kommer ut en jäkla massa bra filmer nu ju på bio!

    2007-12-26 | 00:10:28

Kommentera inlägget här: