Marjott

Måndag 3 december

Kategori: 2007

damn. jag som iaf skulle se det första avsnittet av julkalendern^^ Komme rnog sluta med att jag inte sett ett avsnott överhuvudtaget. Spelar iof ingen större roll. Alla julkalendrar är ju värdelösa. Tacka vet jag förr i tiden och typ Alla Trolltider! Då kan man snacka om bra julkalender!

Okej, nu har jag gjort det igen. Jag tappade min ena vante.Jag visste att det skulle ha hänt förr eller senare, men dock lyckades jag överträffa min gissning på tre veckor. Denne gång hae jag de i herla fyra!!!

Igår var jag på Indisk restaurang. Idag fickj jag g+ i matte. Jag trodde jag var bra på matte. där trodde jag fel.

Endast en lektion idag :matte (förutom då jag, robin och hanna plugga lite extra påp vår engelska.) Endast en lektion imorron. Vilken? Jo, matte,

Ps. Läste ut Harry P i lördags. Vad ska jag nu göra?

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Såg ju första avsnittet av julkalendern och den var helt ok, verkade rolig. Ska nog till puss & kram imorn för att få min stammis stämpel så fort som möjligt =)

    2007-12-04 | 00:11:12

Kommentera inlägget här: