Marjott

Så är snart 2007 slut...

Kategori: 2007

Tänkte srkiva att 2007 snart var till ända, men jag vet inte ens vilken stavning som är rätt!

Nyårsafton nalkas. Och jag vet inte ens vad jag ska ta på mej. SK anog ta med mej hälften av min garderob bara försäkerhetsskull. Vitt? Är det för mycket midsommarafton/bröllop? Grönt? Eller gult? Fast då måste jag vara nära att sluta andas, den är lickosm snyggats om den bara hänger rakt ner utan utputningar. Jag ska även baka! öhm, kanske inte skulle ha sagt i fall att de skulla bli äckliga...

Karin och morgan har kommit och åkt. Jag fick min 20 spänn, eftersom jag slog vad om vem som ringde 2 gånger och hade rätt. Har även köpt obergränsat träningskort på jympa. Fast jag vill ha sats. Det är mitt mål när jag blir äldre.

Borde göra en summering under detta fantastiska (?) år som gått!

Årets sms
Fanny och jag hade fest hemma hos henne. Vi köre sanning och konsekvens. Jag fick konsekvensen att någon skulle ta min mobil och skriva ett medelnde till valfri person.
Fanny tar mobilen och skirver inte till mindre än... MIN GAMLA FLÖJTLÄRARE! AH! Vad ska hon tro när hon får ett sms av mej klockan 1 på natten?
Hej! Det var länge sen! Förlåt att jag stör såhär mitt i natten, men måste bara få vete hur du mår? Kram Marja

Årets resa
Filippinerna givetvis!! OH, minnen. Då vi blev fotade till en reklamannons. Eller då en servitör försökte få hemadressen, eller de gånger fanny blev ihopparade med folk. Hahha, elelr då två killar vägrade sluta stirra på oss efter att de sett att vi titta lite på dom en gång. Jag ville ju bara visa fanny att han liknade Dante litegran.

Årets bok
2. Harry Potter 7. Jag älskar dessa böcker och är stolt över det!!!!!
1. Min dagbok!! Finns inget bättre!

Det jag är mest stolt över
Återigen min Dagbok! Jag rekomenderar er alla att skirv dagbok. Det är så sjukt kul att läsa senare, och det är alltid bra att skriva av sig!

Största framsteg
De jag gjort med mina föräldrar.

Årets "hur lyckas jag?".
Hu lyckas jag tappa alla mina vantar?

Årets "tur att jag gjorde..."
Älskar streetdance.

Årets godaste
Kladdkakssmet, som alla andra år. vad annars?

Årets film
Förtrollad
Följd av Shrek 3. Som jag förövrig inte orkar  mycket längra att inte se den. Vill. Se. Måste. Vänta. På. Artur. Why. am. I. Speking. As. A Robot machin? (that '70s show)

Kommentarer

  • Lollo säger:

    Haha, flöjtlärar-smset va kul :) fick du något svar och vad skrev hon isåfall? kraam!

    2007-12-29 | 15:57:50
  • Marja säger:

    tänk för att jag fick det!
    Hon skrev: Kära Marja. Tack för ditt sms som gladde mig jättemycket! Jag mår mycket bra och är hos släkten i Småland just nu. Allt är som vanligt på Maestroskolan och jag jobbar mycket som vanligt. Saknar dig mycket och tänker på dig också. Går allt bra för dig i skolan? Hoppas att du fortsätter spela lite flöjt ibland. Påskkramar från....

    2007-12-29 | 18:36:33
    Bloggadress: http://www.marjott.blogg.se
  • Havrefraset säger:

    Ska vi se 3an snart då? Dan efter nyårsafton?

    2007-12-29 | 19:37:25
  • johanna säger:

    vilket avsnitt va dedär "speaking as a robotmachine" ifrån? :P that 70's show rocks ;)

    2008-01-04 | 17:07:58
    Bloggadress: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: