Marjott

Tisdag.

Kategori: 2007

dagens dag bestod av en lekton. Matte. Vi vek papper. Alltså origami. Jag kärde mej ingenting. Det var praktiskt taget Robin som vek åt mej...  Och Anna gjorde en pappers tulpan, eller ros.
 
Sen blev dte en tur til Panduro för min del. (vi fick även korvarna till klassresan, så nu luktar säkert hela huset korv). Jag hitta inte riktigt allt av vad jag ville ha, men blev ändå över 400 kr fattigare. Jäkla dyra pysselaffärer. Jag komme rbli så pank av att köpa alla julklappar.Och ändå har jag inte så många att köpa till. Nästan inga släktingar alls...

När jag kom hem åkte jag och päronen till maxi och köpte chips och läsk och sånt. Oj vad kul vi ska ha det på lördag!!!^^ Får inte glömma piggilinerna...   


har ringt många gånger till praktikplatsen, men hons varar inte! Alltså om jag inte får dne här praktikplatsen så är det typ den 10:e som säger nej. Ska det vara så jäkla svårt?

Kommentarer

  • Fanny säger:

    haha, så du har lyckats få dina föräldrar att köpa saker till lördag? :P

    2007-12-05 | 16:16:24
  • Marja säger:

    ja, men självklart. jag ska väl ha lite godis till min "lugna tjejfest"!

    2007-12-05 | 19:09:34
    Bloggadress: http://www.marjott.blogg.se

Kommentera inlägget här: