Marjott

vad är det för dag idag? Jo, veckans milstolpe!

Kategori: 2007

En bra dag har det vart idag! Iaf med tanke på att det är onsdag... Kör, alltid trevligt. Och idrotten var ovanligt kul! Nej, kanske inte för dej, dje och dej. Men jag gillar gymnastik och trampets och sånt.  Hoppas v får gör om det. Så mycket bättre än typ volleyboll. Engelskan var mindre än en halv timme. Min grupp hade vår redovisning. Gick bra! tror jag....

Så kommer vi till Historien. Lollo går in och ut ur klassrummet minst tre gånger och varje gång säger hon att hon ska gå hem. Typ. den tredje gången hon kommer in och både Lollo och jag tänker sticka, säger läraren till sin "favvo-elev" var ska du?
Lollo svarar att hon inte kunde hitta en dator så hon hade satt sig på och gjort franskan istället.
- Så du tycker inte historia är lika viktigt??
Usch, stackarn.... :S Det här händer alltså ca två gånger i veckan. Tur för henne att vi inte behöver gå på historian imorron. Sen smög/sprang lollo och jag förbi dörren och ut till friheten.
Efter historian är det vanligtvis spanska, men ingen spoanska idag för mej inte. men dock på fredag då det är diskussion. Sen stack jag på medeljympa.

Imorron : EN lektion! Wonderfulllllllllllllll! Endast psykologi. Verklige inte farligt alls.

Okej, nu har jag knappt kunnat sova bra på en vecka! I går kväll, då det återigen tog två timmar att somna bestämde jag mej för att kolla biverkningar på nässprayen. Jag började nämligen använda nässpray samma dag som jag fick svårt emd att sova. Men jag trodde ju bara att det berodde på att jag var lite täppt i näsan som jag inte kunde sova. På morgonen kolla jag på lappen, och där står det:
Sällsynta (färre än 1 av 1000 drabbade): Oro, sömnstörningar hos barn.
Det är ju jag som i ett nötskal! Förutom det där med barn. Hurdå barn? Under 18 eller snarare under 12? Räknas jag? Är jag ett barn? Jag vill inte vara ett barn. Jag vill vara 18.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: