Marjott

: )

Kategori: 2007

144062-23
Jag tycker folk är för oglada i det här landet. Kanske är det bara vinter. Kanske inte. Kanske är folk så. Alltid.
Nu säger jag inte att jag tänker gå omkring och skrika hej till alla jag ser. Men ett leende lite då och då, ett leende och ett vänligt tack i kassan. Ett leende när någon håller upp dörren eller råkar stöta till en.
Ibland när jag smilar lite, så ser även den andra gladare ut, och ibland kanske ltie förvånad. Men jag får iaf personen att le! Men som typ i kassan. Jag trodde att de flesta kunder log och så. Men det verkar inte så. Leeee, det tycker jag. Det kan behövas lite värme blandat med alla minusgrader.
    

Dagens citat:
Läser från ett "svenska hits" frågekort:
-Vad heter dansbandet som &%@# nåntiiing...? Vikingarna. Arvingarna. Eller *Värsta engelska uttalet* Thore Lifes?
-Ehuum.. Du menar Thorleifs?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: