Marjott

amen pluuuugg

Kategori: 2007

Det tål att upprepes: meeeeeen, allt plugg!! Om det är något som skulle kunna få mej att tappa livsglädjen är det fan allt jäkla plugg som finns hela tiden. Kommer jag ha ens en liten skymt at liv de närmsta 7 dagarna? Ehhuumm... Låt se... Svenskan, som skulle vart någorlunda klar i torsdags som jag då knappt börjat på... Och så geografin... den har vi hållt på med i över en månad tror jag och tja, det räcke rmed att säga att det inet går så bra. Och för att inte tala om samhälle provet på fredag! Shajse... Kan nada, kan inte konsentrera mej på hans prat. Jag kan inte mcket mer än när jag började. Sedan har jag spanska prov på torsdag... Oh my gosh gånger miljarder. Jag kan inte kan inte kan inte förstå. näeej. bajs. Och så det fruktade krimprojektet. Alltså shit. Det ska vara klart på tisdag!!! Liksom VA?!

Appropå krimmen.. hehhe... Vi "råka ta en extra timme" för den idag. Så idag "hade" jag bara två riktiga lektioner (av fem). Fast två av dom fick man vara borta. Fri studieplats. Får ta igen matten nästa vecka... eller inte.
Och inte nog med det!! Imorron ska jag, lollo och hanna träffas och göra klart krimen. Och dte är lördag. Blir vi inte klara då tar vi nog bort några andra lektioner. Prioriteringar. Det var tom en lärare som sa det till mej. Ha!

Och så ändå sitter jag här med bloggen fast jag har 45666 saker att göra. Snacka om trogen ^^

Men jag har tränat idag också. Slutade lektionen 12, och skulle börja 14.30. Jobbigt läge. Så jag och lollo käka (har inge jäkla matpengar kvar, pappa betalar ;) )och jag skrev svenskan. Men tröttnade på svenskan och läste istället. Mycket roligare... Kanske inte låter som det, men det är helt okej.

Lite läskigt, för jag börjar få ont i huvudet hela tiden nuförtiden... Igår höll jag seriöst på att.. på att.. jag vet inte riktigt, men bra mådde jag inte iaf. Och jag vet inte varför jag har det heller. Dricker vatten gjorde jag mycket, sååå lite sove rjag inte. Inte jämfört med många andra perioder. Och stressad kan jag nog inte heller vara.. Har nämligen inte pluggat mycket förään nu.. Har inte haft tid ens för det!! Det kanske är ångesten över att ha mycket plugg? det har jag däremot haft en l'ängre tid. Eller jag vet inte.
bläää

Ps. Jag har redagn pluggat flera timmar och klokan är 8 en fredagskväll. Snacka om tragik.

En jätterolig bild från spelkvällen, Fanny och jag vann ju så överlägset mot deras tre kort!!! (fanny du sa att jag fick ladda upp)
144062-20


Dagens citat:
- Jag kan förstå varför man blir rikigt tjock. Det är något jag själv lätt skulle kunna bli. Fast inte så tjock. *funderar lite* Inte så tjock som Anna Bok.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: