Marjott

Ledigatisdagen

Kategori: 2007

Hatar när jag skriver ett inlägg, och det sen bara försvinner!!!!!!

Men iaf. Idag är alla elever från värmdö gymnsium lediga. Eller lediga och lediga. Så lediga man kan vara med en massa prov och annat plugg. Ledig från att vara i skolan : )

Och vad är det jag gör på min skolfria dag? Jo, besöker min gamla skola. Hallelulia.. Men då fick jag iaf mina Frankrike bilder och min "vackra" målning! Och så träffa jag där Fanny och My också! Klassåterträff snart juuu!

Förutom att gå i en skola på min fria dag, så har jag också pluggat spanskaglosor och dataprov. Känns som att jag kan Excel, fast det känns som om jag kan plugga mer...
Och återtigen händer det jag  aldrig trodde skulle kunna hända. Imorron ska jag till skolan en trekvart innan vi börjar. Ska plugga data med Lollo. Snacka om ambitiösa!

Vi som åt i tillsammans igår kom på värsta grejen. Fannys låne-snowboard ser ut som en majskolv. Då sa någon att det skulle vara coolt med en snowboard som såg ut som ett plåster. Fast då dök det ännu mer "briljanta" förslaget upp. Den kunde likna en binda! XD hahha, värsta reklamet!!!! Typ för libress eller något.
Nu kan du känna dej extra säker i backen! Ovanligt bekväm!
Asbra juuu!


Dagens citat:
Jag gillar Davids snygga ben i ditt öra!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    :D
    Marja skriver bra själv ju!
    Muahhhaha binda XD

    Hhahaa jag drömde om dej och artur. Drömde att ni satt och...söp. Då ringde Hanna o sa åt mej att ringa dej. Då sa jag: Ok hanna. Jag älskar dej. puss puss.
    Då tyckte hon att jag var askonstig o jag vet inte varför jag sa det.... ahem....
    Meeeeen, fest närdå? (vardå?) >.

    2007-02-07 | 21:16:31

Kommentera inlägget här: