Marjott

skitfredag

Kategori: 2007

Idag var ingen bra dag. Den rent ut sagt sög! Och det är jag nog inte ensam om att tycka.
Bara att vakna 10 över 6 är tragiskt. Speciellt som jag har sovit alldeles för lite den här veckan. Igår stod mamma och pappa i mitt rum och störde mej typ skitlänge. Och i typ 20 min höll mamma på att tjata om att jag var gåvan till henne, om att jag alltid kommer vara hennes lilla flicka och om gamla minnen. Ganska irriterandem särskilt med tanke på att det är hon som hela tiden säger att jag sover såååå lite. Dubbelmoral.

Anyway... Den första lektionen infann sig 4 trappor upp, och det kan vara svårt att gå i trappor med klackskor. Ont i fötterna.
10 min in i lektionen ska jag gå ut och hämta ett utskrivet papper. När jag går ut slår jag med stor kraft in min vänstra hand i ett bord. Massa hud slogs upp, och det blev värsta hålet. Och så blödde det, och oj, vad grymt det sved när jag höll fingret under vatten. Ett tillfälligt plåster fick bli vanligt papper (inte skrivpapper). Men det bara blödde igenom, hur många varv jag än virade. Lollo, som har våra enkätpapper, var försenad. Så det blev lite chansning på vårt arbete.

Här tappa jag också min penna 7 gånger och min miniräknare 3. Nästan.
Men sen blev det iaf matte. Och här någonstans börjar jag bli hungrig... Alltid hungrig. För mej gick inte provet bra. Snyft... Och så jobbar vi med potenser, såå trist.

Engelska, hata språk!!!!!!!!!! Fick Vg- på uppstatsen. Hyffsat för att vara jag. Men vi skulle rätta våra fel, och det är ganska svårt. Om jag har gjort fel, tror han då att jag ska veta vilka fel jag gjort? Isåfall skulle jag väl aldrig gjort felen från första början!! Och så är han för upptagen för att hjälpa mej. Eller så är jag bara osynlig.. Och så kom Triton-killarna in utan tröjor, och dela ut rosor. (alla hjärtans dag i skolan idag). Hett? Jag vet vem jag ska fråga om det ; )

Lunch på Coffe House. Älskar deras ceasarsallad!!!! Hur mycket sallad jag än äter så kommer jag aldrig kommi i mina byxor, som är mitt mål inför sommaren. Jag tror by the way att min våg är ofungersam.
 
Svenska på valfri plats. Som vanligt är Lollo och jag på svenska lektionerna och vandrar omkring i skolan och ojobbar. Fast jag jobbar alltid lite. Så jag kom lite längre fram, även fast det knappt märktes.

Sam lektion. Och jag måste medge en sak. Trots att han inte är ful, så är han tråkig. Jag nästan sov!!!!!!!! Jag försökte lyssna men det bara gick inte. Tankar om vad jag skulle handla i forum dök hela tiden upp i min hjärna. Jag ville bara hem. Kände mej helt förstörd. Jag lovar, skulle jag tappat min penna en gång till skulle jag säkert börja gråta eller något.  huuuuu....
Sen i forum, så bara woouuhuups, försvann nästan 400 kronor. Kicks är inte bra för mej.

Men tro det eller ej! Jag hann se nästan hela that '70s show!

Fanny (som förövrigt har namnsdag idag )och jag dansa igår. Kul var det då läraren visa ett steg vi skulle göra. Hon ansåg det porrigt, så vi fick inte röra överdrivet på rumpan, och för gudsskull inte gapa!!!! Hahahahahah.... Det lät så skoj XD

Och så i onsdags. Då hade vi dataprov. Verkade som om inte alla var sådär super förberedda. Jag fick viska svar till 4 pers. Jag vet att man inte ska fuska, men man kan inte bara ditcha folk i nöd ^^
Och innan hade det varit estetkonsert i blåhallen. Finns det nån gräns för hur heta folk kan vara? ; )

Ps. Tampongen måste vara den bästa uppfiningen efter hjulet! Hahahahahahahhaha.... jaa....

Dagens citat (läraren på streetfunken):
Du kan gå ner och släppa dej såhär bara... Va? jaha.. haha. Det där var faktiskt kul.

 Man är osyldigt dömt tills man är dömd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: