Marjott

Söndag 11/2

Kategori: 2007

Vilken härlig helg det har varit! Jag har egentligen inte gjort någonting, men ändå har jag haft fullt upp. Jag har inte ens hunnit göra de saker jag tänkte jag skulle ha gjort. Vill absolut inte tillbaks till skolan imorron.
Nu har mitt sår på fingret börjat läka. Så nu slipper jag peka finger till allt och alla. XD (Hade svårt att böja långfingret pga plåstret)

På onsdag har vi friluftsdag. Jag har då valt att gå en mil i nacka. Tråkigt, jag vet. Men ville ännu mindre välja de andra alternativen. Sååå, det blev uteslutingsmetoden. Jag och Lollo får starta en timme tidigare, alltså med naturarna, och esteterna. Fan, där rök vår sena onsdag. Men bättre det än att bli klar vid midnatt. Typ. Hoppas nu Lollo har anmält sig!!

I tisdags hämtade jag ju bilder från förra skolan. Då fick jag tillbaka min målning jag gjorde I Nice. Jag kan tom visa förvandlingen!

144062-16   För....

144062-17   ...vand...

144062-18  ....ling...

144062-19 ....en..

Mycket snyggare från början :S Blev stressad i slutet, och då bara kladda jag på.


Dagens citat:
-Jag gillar inte Justin Timberlake.
-Inte jag heller. Bara den här låten...
-A, den är bra. Och sexy back.
-Mm, Och senorita är helt okej. Har du sett musikvideon?
-Ja! Hans magrutor!!
-Men annars är han inte så bra.
-Nä.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: