Marjott

Söndag 25/2

Kategori: 2007

I vanliga fall skulle stunden runt nu inte vara speciellt kul... En kväll en söndag, bara fem dagar kvar av skolan. Men nu! Nu har jag 7 härligt underbara dagar kvar!! Så glaaad :) Bara slappa. nu kan jag göra vad jag vill när jag vill. Tihi.

Något som inte är lika glad är min plånbok. Assååå,, nej. Måste måste sluta shoppa. Speciellt som pappa hotar med att dra bort pengar från mitt studiebidrag hela tiden! Det är den enda gånegn det är tur att ha prov, för då får jag ju pengar. Fast det är nog inte värt det.

Idag har jag sett Linas kvällbok med Lovisa. Vilken härlig film ^^
man blev så här... glad av den. Typ. Hihi, vill se number 23 när dne kommer ut.. Lovisa och jag har vräkt i oss popcorn! Dela på en stor. Hon undra varför några var gula.. haahhah! Åt även en mjukglass med chokladstössel idag! Det var jättelänge sen.

Hur lagar man jeans? Måste man lappa? Går det inte bara att sy, eller går det upp mera då? Enligt Fanny gör det det. Och appropå fanny, så har hon lämnat mej
:( Hon har åkt upp långt åt tjotahejti för att åka skidor. Vem ska jag nu träna med? Får väl träna själv.. Som jag gjort ett par gånger. Läskigt att träna själv. Vem ska jag då skratta med när vi gör konstiga rörelser? Och vem ska jag då titta snett på folk med när folk svettas? I fredags mötte jag förresten några från klassen när jag friskade.


Dagens citat:
"Titta! Vi ser lika bruna ut!"
*paus paus*
"När det är mörkt..."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: