Marjott

Tisdag 27/2

Kategori: 2007

Såg nyss på United 93. Den var sorlig. Ganska så mycket.

Idag har jag träffat Lollo. Först var vi i Forum. Där såg jag de små söta högklackade converse liknade skorna. Ha begär!! Så jag köpte dom. Beiga, faktiskt.
Sen så klippte vi oss (+Lollo slingade) i Gustavsberg. Var på tiden liksom!! Hahhaha, men dte var kul : )
Nu ska jag gå och muntra upp mej. Kanske med lite varm choklad. Eller det får bli efter att jag fixat naglarna.

Tisdags listan:
De tre pinsamaste sakerna förra månaden (eller typ förra månaden):
3. Vår krimredovisning.
2. Då jag skrek i hammarbybacken.
1. Efter kvateret skatan, på resturangen med Karin & Morgan. På väg till toan så slutade golvet neråt, och mina skor var så hala och ofästsamma... Så jag bara gled ner och typ ramla. Jag doooog!! Alla som satt där nere vände sej om och vrålstirra. huuu... Då kom en servitör och frågade om det gick bra. Jag ville bara försvinna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: