Marjott

En extra dag

Kategori: meee

Igår gick jag och la mej tidigare än vanligt. Idag gick jag upp tidigare än vanligt. Jag åkte hela vägen till gullmarsplan. För idag skulle skolan börja. Trodde jag, ja. Närå, det visade sig att läraren typ gjort fel eller något, för vi hade minsan inga lektioner idag. AWW! Vad gjorde jag då i skolan?? Missförstå mej inte, självklart ville jag ha ledigt! Men hellre skulle jag ha det någon annan tisdag då jag inte gått upp tidigt och tagit mej till skolan, än att ha det idag när jag ändå lyckats pallra mej dit! seriöst tycker jag att vi ska skolka från kriminologilektionen på fredag :/
Men vad gör man? När ändå skadan var skedd åkte jag, Lollo och Anna till Coffe house och åt lunch. Typ Hälsotallrik eller något. Förhoppningsvis var den nyttig också.

En glad sak hände idag : ) När jag skulle gå ut med Mirre tog jag på mej en jacka jag inte haft på ett tag (nån vecka iaf), jag kände i fickan..... och där hitta jag pengar! 265 för att vara exakt :D Wohooo! Vad härligt. Inte för att de var nya eller något, de var ju ändå mina. Ska nog börja lägga massa pengar i mina jackor! Man blir ju så glad varje gång och det känns lite som om pengarne är en present från sig själv.

Imorron börjar skolan (troligtvis). Usch då. Sista levnadslärelektionen då också, kommer inte få ett bra betyg där. Typiskt också.

PS. Tränade idag :P



Till Fanny, den bästa kompis jag någonsin kommer att ha <3


Like no one, you take the pain away

like the sun, lighting up my everyday
you are the sun, the only one
like no one, you stay around for me
like the sun, lighting up the way for me
you are the sun, the only one, you are the sun

(PS.2. Som en bro över mörka vatten är väldigt bra)



Dagens citat: Jag blir deprimerad! Vi har inga lektioner idag!

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Ååh! Marja! DU är den bästa väl JAG nånsin haft och nånsin kommer att ha!

    2007-01-09 | 21:31:54
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se
  • Fanny säger:

    Hm. jag menar vän ;)

    2007-01-09 | 21:32:20
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: